Թրեյնինգի արդիականությունը կայանում
է նրանում, որ մասնակիցը (դեռահասը) հասկանում է հոգեբանական կոմպետենտության դերը և տեղը կենսական ճիշտ ուղի կառուցելու և նպատակներին հասնելու գործում: Ինքնաճանաչումը և ինքնաիրացումը յուրաքանչյուր մարդու կարևորագույն նպատակներից են: Մասնակիցների հետաշխատանքի ակտիվ մեթոդների համակարգը կոչված է նրանց ներգրավել սեփական մասնագիտական ապագան կանխատեսելու և պլանավորելու գործում:
Նպատակն է դպրոցականի մոտ զարգացնել ընտրելու, անձնային
և մասնագիտական ինքնորոշման պատրաստվածություն:
Խնդիրները՝
- բարձրացնել մասնագիտական ինքնորոշման մոտիվացիայի մակարդակը,
- ակտիվացնել ինքնաճանաչման գործընթացը,
- ձևավորել ադեկվատ ինքնագնահատական,
- մշակել և ձևավորել սեփական մասնագիտական ապա
- ան պլանավորելու ունակություն,
- ծանոթանալ մասնագիտությունների աշխարհին, արդի աշխատաշուկայի հետ,
- ուսումնասիրել մասնագիտության ընտրության գործոնները,
- կազմել անհատական մասնագիտական պլան:
Մեթոդները՝
- հոգեախտորոշիչ թեսթեր,
- դերային խաղեր,
- ինքնագիտակցումը և ռեֆլեքսիան ակտիվացնող վարժություններ:
Արդյունքում մասնակիցները կծանոթանան «մասնագիտական ինքնորոշում/կողմնորոշում», «մասնագիտություն», «գործունեության ոլորտներ», «մասնագիտությունների դասակարգում» հասկացություններին, կտիրապետեն մասնագիտությունների պահանջներին, կծրագրեն սեփական մասնագիտական ուղին, կծանոթանան աշխատանքի պայմաններին, բժշկական հակացուցումներին, կհամեմատեն սեփական կարողությունները մասնագիտության պահանջների հետ, կկարողանան կանխատեսել և պատրաստել պահուստային ծրագիր:
Комментариев нет:
Отправить комментарий