Ընդհանուր առմամբ բոլոր դասընթացներն ուսուցողական են, այսինքն
որոշակի
գիտելիքների
ամրապնդման,
ձևավորման
ևյուրացման,
հատկապես՝
կարողությունների
և
հմտությունների
զարգացման
նպատակ
ունեն:
Ուսուցողական
դասընթացները
ներառում
են
տեսության
միայն
անհրաժեշտ
նվազագույն
մասը,
ինչը,
ընդ
որում,
չի
առանձնանում
գործնականից:
Ուսուցողական
դասընթացները
հիմնականում
միտված
են
մոդելավորելու
և
բացահայտելու
կյանքի
այն
իրավիճակները,
որոնց
դեպքում
անհրաժեշտ
է
գործածել
դասընթացի
ընթացքում
ձեռք
բերած
գիտելիքներն
ու
հմտությունները:
Նեղ իմաստով, երբ մենք օգտագործում ենք «ուսուցողական դասընթաց» հասկացությունը,
նկատի
ունենք
հոգեբանության
և
խորհրդատվության
որևէ
ուղղության
շրջանակներում
տեխնիկայի,
հմտությունների,
կարողությունների,
գիտելիքի
ուսուցանում,
ասենք՝
Յունգյան
վերլուծության:
Դրանք
մի
քանի
մոդուլից
և
մի
քանի
ամսից
մինչև
մի
քանի
տարվա
տևողություն
ունեցող
կրթական
կուրսեր
են:
Այդ
կուրսերը
պատրաստում
են
հավատարմագրված
նեղ
մասնագետներ՝
հոգեթերապևտներ
և
խորհրդատուներ
հոգեբանության
այս
կամ
այն
ոլորտում,
օրինակ՝
գեշտալտ-թերապևտներ
կամ
կոգնիտիվ
հոգեթերապևտներ:
Պոզիտիվ հոգեթերապիա
- Պոզիտիվ հոգեթերապիայի Բիսբադենյան Ակադեմիային կից Պոզիտիվ հոգեթերապիայի Բազային կուրսի
սերտիֆիկացված
ուսուցման
ծրագիր
- Պոզիտիվ հոգեթերապիայի Բազային կուրսի սերտիֆիկացված ուսուցում Պոզիտիվ հոգեթերապիայի Բիսբադենյան Ակադեմիային կից
Արքետիպերի թատրոն
«Արքետիպերի թատրոն» ուսուցողական դասընթացի ծրագիր
Տիկնիկաթերապիա
Տիկնիկների պատրաստման ստեղծագործական արվեստանոց
Տիկնիկների պատրաստման ստեղծագործական արվեստանոց
Ինտերվիզիա
«Նպատակադրում և պահանջմունքներ». Մոդուլ 2
Արտ-թերապիայի ուսուցողական թրեյնինգ
Սիմվոլդրամա
«Յունգյան վերլուծություն» դասընթաց
«Երաժշտական թերապիա» սեմինար
«Դեսենսիբիլիզացիա աչքերի շարժման միջոցով» դասընթաց
«Մանդալաթերապիա» ուսուցողական ծրագիր
Սեմինար-թրեյնինգ «Հոգեդրամայի ներածություն»
Հոգեբանական հետազոտությունների արդյունքների մշակում
և
վերլուծություն
Комментариев нет:
Отправить комментарий