пятница, 27 июля 2018 г.

Ուսուցողական թրեյնինգներ



Ընդհանուր առմամբ բոլոր դասընթացներն ուսուցողական են, այսինքն որոշակի գիտելիքների ամրապնդման, ձևավորման ևյուրացման, հատկապես՝ կարողությունների և հմտությունների զարգացման նպատակ ունեն: Ուսուցողական դասընթացները ներառում են տեսության միայն անհրաժեշտ նվազագույն մասը, ինչը, ընդ որում, չի առանձնանում գործնականից: Ուսուցողական դասընթացները հիմնականում միտված են մոդելավորելու և բացահայտելու կյանքի այն իրավիճակները, որոնց դեպքում անհրաժեշտ է գործածել դասընթացի ընթացքում ձեռք բերած գիտելիքներն ու հմտությունները:


Նեղ իմաստով, երբ մենք օգտագործում ենք «ուսուցողական դասընթաց» հասկացությունը, նկատի ունենք հոգեբանության և խորհրդատվության որևէ ուղղության շրջանակներում տեխնիկայի, հմտությունների, կարողությունների, գիտելիքի ուսուցանում, ասենք՝ Յունգյան վերլուծության: Դրանք մի քանի մոդուլից և մի քանի ամսից մինչև մի քանի տարվա տևողություն ունեցող կրթական կուրսեր են: Այդ կուրսերը պատրաստում են հավատարմագրված նեղ մասնագետներ՝ հոգեթերապևտներ և խորհրդատուներ հոգեբանության այս կամ այն ոլորտում, օրինակ՝ գեշտալտ-թերապևտներ կամ կոգնիտիվ հոգեթերապևտներ:

Պոզիտիվ հոգեթերապիա
  • Պոզիտիվ հոգեթերապիայի Բիսբադենյան Ակադեմիային կից Պոզիտիվ հոգեթերապիայի Բազային կուրսի սերտիֆիկացված ուսուցման  ծրագիր
  • Պոզիտիվ հոգեթերապիայի Բազային կուրսի սերտիֆիկացված ուսուցում Պոզիտիվ հոգեթերապիայի Բիսբադենյան Ակադեմիային կից





Արքետիպերի թատրոն

«Արքետիպերի թատրոն» ուսուցողական դասընթացի ծրագիր


Տիկնիկաթերապիա

Տիկնիկների պատրաստման ստեղծագործական արվեստանոց

Ինտերվիզիա

«Նպատակադրում և պահանջմունքներ». Մոդուլ

Արտ-թերապիայի ուսուցողական թրեյնինգ

Սիմվոլդրամա

«Յունգյան վերլուծություն» դասընթաց

«Երաժշտական թերապիա» սեմինար

«Դեսենսիբիլիզացիա աչքերի շարժման միջոցով» դասընթաց

«Մանդալաթերապիա» ուսուցողական ծրագիր

Սեմինար-թրեյնինգ «Հոգեդրամայի ներածություն»

Հոգեբանական հետազոտությունների արդյունքների մշակում և վերլուծություն


Комментариев нет:

Отправить комментарий